Розклад роботи ДПА у 4-х та 9 класі

РОЗКЛАД УРОКІВ ДЛЯ УЧНІВ 1 - 4 КЛАСІВ

РОЗКЛАД УРОКІВ ДЛЯ УЧНІВ 5-11 КЛАСІВ

Умови прийому вища освіта 2019.pdf
Adobe Acrobat Document 2.2 MB
Умови прийому мол.спеціал. 2019.pdf
Adobe Acrobat Document 894.2 KB
Порядок електрон.заяви. Документи для вс
Adobe Acrobat Document 318.2 KB

      Міністерством освіти визначено дату початку проведення зовнішнього незалежного оцінювання. Відповідний наказ щодо деяких питань проведення ЗНО підписаний міністром освіти Лілією Гриневич. 

    Окрім цього, документом визначений перелік навчальних предметів, із яких у 2019 році буде проведено зовнішнє оцінювання, до якого включено 11 навчальних предметів: українська мова і література, історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія та англійська, іспанська, німецька і французька мови.

     Кожен зареєстрований учасник зовнішнього оцінювання отримає право скласти тести не більш як із чотирьох зазначених навчальних предметів.

    Результати зовнішнього оцінювання із трьох навчальних предметів будуть зараховані як результати державної підсумкової атестації за освітній рівень повної загальної середньої освіти для випускників шкіл.

     Зокрема, випускники шкіл, які в 2019 році завершують здобуття повної загальної середньої освіти мають скласти ЗНО з української мови і літератури (українська мова), математики або історії України (період XX - початок XXI століття) за вибором учня та одного із навчальних предметів із запропонованого переліку.

       Наказом Міністерства освіти і науки України від 28 вересня 2018 року № 1036 затверджено календарний план підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року.

   Відповідно до наказу реєстрація осіб для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні триватиме з 5 лютого до 25 березня 2019 року. Керівники закладів освіти зможуть зареєструвати учнів (слухачів, студентів) для проходження ДПА у формі ЗНО до 18 березня 2019 року.

    Звертаємо увагу на те, що додаткового періоду для перереєстрації учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року не передбачено. Тож змінювати реєстраційні дані можна буде тільки до 25 березня 2019 року.

      До 30 квітня 2019 року зареєстровані учасники зможуть завантажити зі своїх інформаційних сторінок запрошення-перепустки, де буде зазначено час і місце проведення тестувань.

    Основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання почнеться 21 травня тестуванням з математики і завершиться 13 червня тестуванням з хімії. Тестування з української мови і літератури відбудеться 23 травня, з іспанської, німецької, французької мов — 27 травня, з англійської мови — 28 травня, з фізики — 30 травня, з історії України — 4 червня, з біології — 6 червня, з географії — 11 червня.

    Інформацію про результати основної сесії зовнішнього незалежного оцінювання з усіх навчальних предметів буде розміщено на інформаційних сторінках учасників тестування до 25 червня 2019 року. Результати зовнішнього незалежного оцінювання з математики, української мови і літератури та фізики буде оголошено до 14 червня, з іноземних мов та біології — до 20 червня, з історії України, географії, хімії — до 25 червня.

    Реєстрація для участі в додатковій сесії зовнішнього незалежного оцінювання окремих категорій осіб, які не мали змоги зареєструватися в основний період (зокрема, учасники антитерористичної операції, особи з окупованого Криму та непідконтрольних Україні територій Донбасу), триватиме  з третього до 20-го травня 2019 року. Графік проведення додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання буде оприлюднено до 30 квітня 2019 року. Результати зовнішнього незалежного оцінювання учасники додаткової сесії отримають до 18 липня.

перелік конкурсних предметів Dodatok4.pd
Adobe Acrobat Document 311.5 KB

Кожен учень має можливість безкоштовно пройти підготовку до ЗНО та тестування

      З метою підвищення доступності та якості освіти в Україні компанією «EDUGET» створено інноваційний проект з онлайн-підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання «Будь розумним/Ве Smart», в рамках якого кожен учень отримує безкоштовний доступ до курсів підготовки з української мови та літератури, історії України, математики, біології,  англійської мови, фізики, хімії та географії. Кожен курс містить відеолекції, тренувальні та підсумкові тести у форматі зовнішнього незалежного оцінювання.

     Ознайомитись з проектом «Будь розумним/Ве Smart» та долучитись до нього можна за посиланням https://besmart.eduget.com/.

Корисні матеріали до ЗНО з української мови

Перелік тем власних висловлень на ЗНО по
Adobe Acrobat Document 302.4 KB
Потенційні теми для власних висловлень н
Adobe Acrobat Document 281.9 KB
Як структурувати власне висловлення з ук
Adobe Acrobat Document 562.8 KB

Афоризми Г. Сковороди.pdf
Adobe Acrobat Document 66.0 KB
СПЕЦІАЛЬНІ СЛОВА Й ВИСЛОВИ У ТВОРІ.pdf
Adobe Acrobat Document 127.5 KB
зно 2015 укр.pdf
Adobe Acrobat Document 1.8 MB
Список літератури на ЗНО 2016.pdf
Adobe Acrobat Document 294.2 KB
зразок твору.pdf
Adobe Acrobat Document 261.2 KB
псевдоніми.pdf
Adobe Acrobat Document 294.0 KB
приклади з літератури.pdf
Adobe Acrobat Document 141.7 KB
фразеологізми.pdf
Adobe Acrobat Document 210.2 KB

Корисні ресурси для підготовки до ЗНО 2019

http://testportal.gov.ua – програмні вимоги та характеристики сертифікаційних робіт, критерії власного висловлювання, правильні відповіді, таблиці переводу тестових балів, т.і.

http://lv.testportal.gov.ua:8080/ – тренувальне он-лайн тестування на сайті Львівського РЦОЯО (переваги- тренування за темами)

http://zno.osvita.ua/ – тести ЗНО минулих років онлайн, перевага – можливість одразу почитати коментар: тема, правило, правильна відповідь, http://zno.osvita.ua/ukrainian/ – за роками.

http://osvita.ua/ – безкоштовний посібник для підготовки до власного висловлювання

http://shevchenko.ukrlib.com.ua/ – інтерактивна біографія Тараса Шевченка

http://all4zno.net/ – фільми on-line з української літератури відповідно до програми ЗНО

https://vintest.org.ua/ – електронна бібліотека з української літератури

http://znoclub.com/ – 7 ресурсів для перевірки своїх знань з української мови та літератури

http://kievtest.org.ua/ – пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкові для розпізнавання абітурієнтами

http://www.lvtest.org.ua/ – тренінг on-line. Дати і події з історії України

http://istzno.dp.ua/ – тематичні тести з основних та пробних сесій ЗНО 2006 – 2017 рр.

Установлення «порогового бала»

          Для визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року з кожного предмета буде встановлено «пороговий бал», тобто та кількість тестових балів, яку може набрати мінімально підготовлений абітурієнт. Засідання з визначення порогового бала транслюється онлайн. У 2019 році пороговий бал з математики, української мови і літератури, фізики буде визначено до 13 червня, з іноземних мов, біології – до 19 червня, з історії України, географії, хімії – до 24 червня.  Учасники тестування, які не подолають «поріг», не зможуть використати результат зовнішнього оцінювання з цього предмета для вступу до закладів вищої освіти. Усі абітурієнти, результати яких будуть не нижчими від «порогового бала», отримають оцінку за шкалою 100–200 балів і матимуть право брати участь у конкурсному відборі під час вступу на навчання.

Як здати ЗНО

у день ЗНО

  • Будь зконцентрованим. Не звертай уваги на поведінку оточуючих. Для тебе повинен існувати лише текст завдань і годинник.
  • Дій швидко, але не поспішай. Перед тим, як дати остоточну відповідь, двічі прочитай завдання, переконайся, що ти правильно зрозумів, що від тебе вимагається.
  • Спочатку берись за ті завдання, у правильності відповідей на які ти не сумніваєшся.
  • Пропускай! Потрібно навчитися швидко пропускати важкі і незрозумілі завдання, щоб згодом до них повернутися.
  • Читай завжди уважно завдання до кінця. Розуміти завдання з перших слів і добудовувати закінчення за допомогою власної уяви – це шлях  до помилок.
  • Думай лише про поточне завдання. Коли ти бачиш нове завдання, забуть про попереднє.
  • Якщо попереднє завдання тобі не під силу, забудь про цю проблему. Наступне завдання це шанс набрати додаткові бали.
  • Використовуй методику виключення. Якщо не знаєш правильної відповіді, то можна розпізнати усі невірні відповіді в силу їхньої абсурдності.
  • Завжди перевіряй себе. Навіть якщо відповідь легка і однозначна на перший погляд.

"Секрети успішного навчання"

Секрети успіху на уроці

Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.

Запамятай, важливе:

Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.

Не відволікатися, зосередитися на завданні.

Не вигукувати з місця, піднімати руку.

Не жувати на уроці.

Не базікати з сусідом по парті.

Не списувати.

Готувати свою відповідь.

Дотримуватися правил етикету.

Сидіти рівно.

Вимикати мобільні телефони.

"Переробляти" інформацію.

Готуючись до відповіді на уроці:

1. Згадай зміст матеріалу.

2. Подумай або запиши план відповіді.

3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.

4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.

5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.

6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.

7.Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.

Секрети планування:

Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яким-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.

Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.

Крім того, планування допомагає людині витрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.

З чого починається планування?

У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.

Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.

Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат.

ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

Учні зобов'язані:

• виконувати вимоги з безпеки життєдіяльності, передбачені відповідними правилами та інструкціями, дотримуватися дисципліни, навчатися сумлінно;
• берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, бережливо ставитися до майна школи;
• сумлінно дотримуватись правил особистої гігієни і санітарних норм на місці праці;
• виконувати лише ту роботу, яку доручив учитель, керівник;
• не входити до навчального кабінету без дозволу вчителя;
• не підходити до відкритих вікон, починаючи з II поверху;
• не бігати в класах, коридорах навчального закладу під час навчально-виховного процесу;
• не підходити близько до внутрішніх балконів та не перехилятися через них, не спускатися перилами сходів;
• не допускати грубощів, образ, застосування протиправних дій у вирішенні конфліктних ситуацій до оточуючих;
• не приносити до школи небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові, вогненебезпечні предмети, газові балончики, петарди та інше);
•  не палити;
•  під час проведення уроку не покидати навчальний кабінет.

Безпека дітей в Інтернеті

     Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп'ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

 Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
       Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.
        Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як "дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.
       З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.

       Посібники, які Міністерство пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:

1.       Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ "Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).

2.       Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).

3.       Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.

4.       Пам’ятка для батьків "Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (http://www.moral.gov.ua/news/311/).

Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010).