Педрада за темою: "Ідеї В.О. Сухомлинського про гуманізацію навчально-виховного процесу в практиці перебудови сучасної школи"
Педрада за темою: "Сучасні системи освіти. Стратегія розвитку нової української школи".
Відкрите засідання педагогічної ради із запрошенням головного спеціаліста відділу освіти Олійник Т.В. та завідувача СМЦ Князєвої Л.А.
17 лютого 2014 року в СЗШ № 8 за планом роботи школи відбулося засідання педагогічної ради на тему: Культура здоров'я як чинник формування здоров'язберігаючого середовища школи. На засіданні педагогічної ради присутні: всі члени педагогічної ради, Гонтаренко Л.В., завідувач СМЦ, Олійник Т.В., головний спеціаліст з кадрових питань, Журомська Л.М., психолог СМЦ.
Мета педради: знайти шляхи та способи формування культури здоров'я; визначити резерви й можливості вдосконалення роботи в цьому напрямі.
По ходу педради були представлені такі виступи:
1. Славінська Г.М., заступник директора з НВР., обгрунтувала тему, мету й завданння педради.
2. Золочевська В.О., заступник директора з ВР., розповіла про сутність і структуру здоров'я.
3. Коновалова О.В., керівник групи «Урок», вчитель англійської мови, пропонувала провести аналіз усіх відвіданих уроків і з'ясувати загальні позитивні тенденції й негатив, на який треба звернути увагу.
4. Попова М.М., керівник підгрупи «Урок», учитель української мови та літератури, проаналізувала організацію роботи до початку уроку.
5. Капустян Н.С., керівник підгрупи «Урок», учитель початкових класів, яка проаналізувала хід відвіданих уроків. Урок повинен бути спрямований на збереження здоров'я учнів, у якій формі його б не проводили.
6. Скидан Н.Д., керівник підгрупи «Урок», учитель історії, робить висновок про психологічний аспект уроку, виділяє позитивні моменти й негатив, на який потрібно звернути увагу.
7. Тремполець Н.М., керівник групи «Соціально-психологічне здоров'я класу», вчитель математики, доповіла про ступінь психологічного благополуччя класу — різниця між кількістю пропусків через хворобу і прогули.
8. Гринченко І.В., керівник групи «Фізичне виховання», вчитель початкових класів - визначила, що саме на уроці фізичної культури повинна проводитися робота щодо формування здорового способу життя учнів. Учитель має працювати не лише над розвитком фізичних якостей, але й над зміцненням здоров'я дітей. Тільки на уроці постійно ознайомлювати дітей із теорією, оперуючи новими словами, досліджувані поняття будуть звучати в мовленні учнів.
9. Алексієнко Л.Д. керівник групи «Здоров'я вчителя» — учитель біології, доповіла, що нездоровий учитель не може забезпечити учням необхідний рівень уваги, індивідуальний підхід. Він не може займатися вихованням культури здоров'я школярів, тому що в цій роботі необхідний особистий приклад. Як ставиться педагог до свого здоров'я? Чи грамотний він у питаннях здоров'я? Чи веде здоровий спосіб життя?
10. Руденко А.А., керівник групи «Емоційна підтримка педради» - психолог школи, яка проаналізувала наслідки анкетування з професійного вигорання вчителів.
11. Журба Т.І., голова педради, директор школи, відкриває засідання і після виступу всіх груп і представлення результатів роботи, підбиває підсумки й ухвалює проект рішення засідання педради.