Про підготовку та структуру 2023 - 2024 навчального року

Download
Про підготовку до нового 2023-2024 навчального року в Гімназії № 8 в умовах воєнного стану
Про підготовку до нового 2023-2024 навча
Adobe Acrobat Document 411.7 KB
Download
Про структуру 2023-2024 навчального року
Про структуру 2023-2024 навчального року
Adobe Acrobat Document 312.7 KB

Підготовка до ЗНО


   Команда Українського центру оцінювання якості освіти проаналізувала всі запити та найпоширеніші запитання, отримані протягом кількох років. І прийняла рішення - розробити та систематизувати для учасників зовнішнього незалежного оцінювання "Путівник учасника ЗНО-2022". ДРЦОЯО радить вам ознайомитися з ним на сайті УЦОЯО у розділі "Основне про ЗНО".
Крім того повідомляємо, що на youtube каналі ДРЦОЯО розміщено відеоролики "Вартість Пробного ЗНО" та "Як зареєструватися на пробне ЗНО 2022", а на сайті ДРЦОЯО - інформація про особливості реєстрації на пробне ЗНО.

        З метою інформування освітян, учнів, батьків з питань підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання 2022 року, пробного ЗНО Донецький регіональний центр оцінювання якості освіти з 25 листопада розпочав розміщення серії озвучених презентацій на youtube каналі ДРЦОЯО - https://www.youtube.com/channel/UCCwZ5ekXu4YQaBJUSfBrXAg
  Вже розміщено серію відеороликів: "Особливості ЗНО-2022року", "Особливості Пробного ЗНО-2022", "Особливості ЗНО з української мови і літератури та української мови", "Особливості ЗНО з математики". До 22 грудня на youtube каналі в повному обсязі буде розміщено інформацію щодо умов реєстрації й участі в пробному ЗНО 2022 року.
   Водночас повідомляємо, що Український центр оцінювання якості освіти підготував «Поради батькам». За посиланням https://testportal.gov.ua/porady-batkam/) можна знайти відповіді на такі запитання:
1) Чи є ДПА тим самим, що й ЗНО?
2) Які предмети треба проходити на ДПА, а які - на ЗНО?
3) Яким буде тест із математики у 2022 році?
4) Українська мова чи українська мова і література: який тест вибрати? Допоможіть своїй доньці/своєму синові визначитися з предметами ЗНО/ДПА.

Кожен учень має можливість безкоштовно пройти підготовку до ЗНО та тестування

      З метою підвищення доступності та якості освіти в Україні компанією «EDUGET» створено інноваційний проект з онлайн-підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання «Будь розумним/Ве Smart», в рамках якого кожен учень отримує безкоштовний доступ до курсів підготовки з української мови та літератури, історії України, математики, біології,  англійської мови, фізики, хімії та географії. Кожен курс містить відеолекції, тренувальні та підсумкові тести у форматі зовнішнього незалежного оцінювання.

     Ознайомитись з проектом «Будь розумним/Ве Smart» та долучитись до нього можна за посиланням https://besmart.eduget.com/.



Download
Умови прийому вища освіта 2019.pdf
Adobe Acrobat Document 2.2 MB
Download
Умови прийому мол.спеціал. 2019.pdf
Adobe Acrobat Document 894.2 KB
Download
Порядок електрон.заяви. Документи для вс
Adobe Acrobat Document 318.2 KB



Збірник «Тестові завдання ЗНО з української мови за темами»

Download
testovi zavdannia_zno_ukr_mova.pdf
Adobe Acrobat Document 1.4 MB

Корисні матеріали до ЗНО з української мови

Download
Перелік тем власних висловлень на ЗНО по
Adobe Acrobat Document 302.4 KB
Download
Потенційні теми для власних висловлень н
Adobe Acrobat Document 281.9 KB
Download
Як структурувати власне висловлення з ук
Adobe Acrobat Document 562.8 KB

Download
Афоризми Г. Сковороди.pdf
Adobe Acrobat Document 66.0 KB
Download
СПЕЦІАЛЬНІ СЛОВА Й ВИСЛОВИ У ТВОРІ.pdf
Adobe Acrobat Document 127.5 KB
Download
зно 2015 укр.pdf
Adobe Acrobat Document 1.8 MB
Download
Список літератури на ЗНО 2016.pdf
Adobe Acrobat Document 294.2 KB
Download
зразок твору.pdf
Adobe Acrobat Document 261.2 KB
Download
псевдоніми.pdf
Adobe Acrobat Document 294.0 KB
Download
приклади з літератури.pdf
Adobe Acrobat Document 141.7 KB
Download
фразеологізми.pdf
Adobe Acrobat Document 210.2 KB


Корисні ресурси для підготовки до ЗНО 

http://testportal.gov.ua – програмні вимоги та характеристики сертифікаційних робіт, критерії власного висловлювання, правильні відповіді, таблиці переводу тестових балів, т.і.

http://lv.testportal.gov.ua:8080/ – тренувальне он-лайн тестування на сайті Львівського РЦОЯО (переваги- тренування за темами)

http://zno.osvita.ua/ – тести ЗНО минулих років онлайн, перевага – можливість одразу почитати коментар: тема, правило, правильна відповідь, http://zno.osvita.ua/ukrainian/ – за роками.

http://osvita.ua/ – безкоштовний посібник для підготовки до власного висловлювання

http://shevchenko.ukrlib.com.ua/ – інтерактивна біографія Тараса Шевченка

http://all4zno.net/ – фільми on-line з української літератури відповідно до програми ЗНО

https://vintest.org.ua/ – електронна бібліотека з української літератури

http://znoclub.com/ – 7 ресурсів для перевірки своїх знань з української мови та літератури

http://kievtest.org.ua/ – пам’ятки архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкові для розпізнавання абітурієнтами

http://www.lvtest.org.ua/ – тренінг on-line. Дати і події з історії України

http://istzno.dp.ua/ – тематичні тести з основних та пробних сесій ЗНО 2006 – 2017 рр.



Як здати ЗНО

у день ЗНО

  • Будь зконцентрованим. Не звертай уваги на поведінку оточуючих. Для тебе повинен існувати лише текст завдань і годинник.
  • Дій швидко, але не поспішай. Перед тим, як дати остоточну відповідь, двічі прочитай завдання, переконайся, що ти правильно зрозумів, що від тебе вимагається.
  • Спочатку берись за ті завдання, у правильності відповідей на які ти не сумніваєшся.
  • Пропускай! Потрібно навчитися швидко пропускати важкі і незрозумілі завдання, щоб згодом до них повернутися.
  • Читай завжди уважно завдання до кінця. Розуміти завдання з перших слів і добудовувати закінчення за допомогою власної уяви – це шлях  до помилок.
  • Думай лише про поточне завдання. Коли ти бачиш нове завдання, забуть про попереднє.
  • Якщо попереднє завдання тобі не під силу, забудь про цю проблему. Наступне завдання це шанс набрати додаткові бали.
  • Використовуй методику виключення. Якщо не знаєш правильної відповіді, то можна розпізнати усі невірні відповіді в силу їхньої абсурдності.
  • Завжди перевіряй себе. Навіть якщо відповідь легка і однозначна на перший погляд.

"Секрети успішного навчання"

Секрети успіху на уроці

Успіх на уроці забезпечує не тільки якісна самостійна підготовка до нього, але й ефективна робота під час уроку. Аналіз відповідей твоїх однокласників допоможе не тільки краще засвоїти матеріал, але й удосконалити твої власні відповіді за формою та змістом.

Запамятай, важливе:

Підготувати все необхідне для уроку до дзвінка.

Не відволікатися, зосередитися на завданні.

Не вигукувати з місця, піднімати руку.

Не жувати на уроці.

Не базікати з сусідом по парті.

Не списувати.

Готувати свою відповідь.

Дотримуватися правил етикету.

Сидіти рівно.

Вимикати мобільні телефони.

"Переробляти" інформацію.

Готуючись до відповіді на уроці:

1. Згадай зміст матеріалу.

2. Подумай або запиши план відповіді.

3. Виділи найголовніше в темі, при відповіді сконцентруйте на цьому увагу.

4. Кожне положення обов'язково доводь, приводь приклади, але коротко і ясно.

5. Обов'язково роби узагальнення і висновки зі сказаного.

6. При необхідності користуйся таблицями, схемами, посібниками, моделями.

7.Якщо твоя відповідь потребує доведення експериментом, підготуй заздалегідь все необхідне.

Секрети планування:

Слово "планування", швидше за все, не асоціюється у тебе з яким-небудь цікавим і захоплюючим заняттям.

Але саме планування може стати твоїм вірним другом і помічником у навчанні, своєрідним "ангелом-охоронцем" від стресів і неприємних несподіванок. Існує думка, що ми втомлюємося від незроблених справ і особливо від того безладу в голові, який виникає, коли невирішені проблеми накопичуються і нашаровуються одна на іншу.

Крім того, планування допомагає людині витрачати менше часу на одноманітну і нудну роботу. Уміння планувати забезпечить не тільки успіх в навчанні, а й майбутні високі професійні досягнення.

З чого починається планування?

У першу чергу, необхідно вміти виділяти головне, тобто тобі належить навчитися вибудовувати проблеми і справи за ступенем важливості.

Потім визнач цілі і склади план дій, необхідних для її досягнення.

Важливо також навчитися відстежувати виконання плану і оцінити отриманий результат.


ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ

Учні зобов'язані:

• виконувати вимоги з безпеки життєдіяльності, передбачені відповідними правилами та інструкціями, дотримуватися дисципліни, навчатися сумлінно;
• берегти обладнання, інвентар, матеріали, навчальні посібники тощо, бережливо ставитися до майна школи;
• сумлінно дотримуватись правил особистої гігієни і санітарних норм на місці праці;
• виконувати лише ту роботу, яку доручив учитель, керівник;
• не входити до навчального кабінету без дозволу вчителя;
• не підходити до відкритих вікон, починаючи з II поверху;
• не бігати в класах, коридорах навчального закладу під час навчально-виховного процесу;
• не підходити близько до внутрішніх балконів та не перехилятися через них, не спускатися перилами сходів;
• не допускати грубощів, образ, застосування протиправних дій у вирішенні конфліктних ситуацій до оточуючих;
• не приносити до школи небезпечні предмети (ріжучі, колючі, вибухові, вогненебезпечні предмети, газові балончики, петарди та інше);
•  не палити;
•  під час проведення уроку не покидати навчальний кабінет.


Безпека дітей в Інтернеті

     Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп'ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

 Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв'язання задач.
       Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.
        Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без коливань діляться інформацією про себе і свою родину (адреса, професія, графік роботи батьків, наявність цінних речей у домі тощо); 22% дітей періодично потрапляють на сайти для дорослих; 28% дітей, побачивши в Інтернеті рекламу алкоголю або куріння, хоча б один раз спробували їх купити, а 11% − спробували купувати наркотики; близько 14% опитуваних час від часу відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх і лише деякі звертають увагу на вартість послуги. Лише у 18% випадків дорослі перевіряють, які сайти відвідує дитина, тільки 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як "дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність.
       З метою надання батькам і педагогам допомоги з питань захисту дітей від впливу шкідливої інформації розроблено ряд посібників і складено перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів. Зазначені матеріали допоможуть відкрити дітям цікавий, корисний і, головне, безпечний Інтернет.

       Посібники, які Міністерство пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:

1.       Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ "Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).

2.       Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://www.mon.gov.ua/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).

3.       Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.

4.       Пам’ятка для батьків "Діти. Інтернет. Мобільний зв’язок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (http://www.moral.gov.ua/news/311/).

Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010).